Klantenservice
Wij doen ons uiterste best voor jou als klant! Daar hoort een goede klantenservice bij. Mocht je vragen hebben over je product of bestelling dan helpen wij je graag verder.
Retourbeleid
Wilt u een aankoop retourneren, ruilen of uw adres wijzigen?
↓ Lees meer
Garantie
Wil je een kapot product onder garantie naar ons terugsturen?
↓ Lees meer
FAQ
Heb je vragen? Bekijk ons antwoord op de meest veelgestelde vragen.
↓ Lees meer
Retourbeleid
Je hebt het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te annuleren. Na annulering heb je nog 14 dagen de tijd om uw product te retourneren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terug. Alleen de kosten van retourzending van jouw huis naar ons adres zijn voor eigen rekening. Raadpleeg de website van je vervoerder voor de actuele tarieven.
Indien je van het herroepingsrecht gebruik maakt, dien je het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer te retourneren. Om gebruik te maken van dit recht dien je ons herroepingsformulier te vullen en te mailen naar klantenservice@wallpiece.nl.
Wij zullen dan het verschuldigde orderbedrag aan u terugbetalen binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde bestelling.
Als het product beschadigd is of de verpakking is meer beschadigd dan nodig is om het product te proberen, kunnen wij deze waardevermindering aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het goed verpakt wordt wanneer je het terugstuurt.
Wil je een product ruilen?
Wil je jouw product ruilen? Dat is geen enkel probleem! Je kan contact met ons opnemen via klantenservice@wallpiece.nl. De kosten voor het terugsturen van het product dien je echter zelf te dragen.
Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven!
Heb je een verkeerd afleveradres opgegeven? Neem dan z.s.m. contact met ons op. Wij zullen proberen de bestelling voor je te wijzigen.

Garantie
Wij geven om onze producten en doen uiteraard ons best om ze in topconditie bij je af te leveren. Toch gebeurt het soms dat een bestelling tijdens het transport stuk gaat of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Volgens wetgeving zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek aan overeenstemming dat zich manifesteert binnen twee jaar na levering van de goederen.
Indien je een gebrek aan het product ontdekt of dient te ontdekken, dien je binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen. Een redelijke termijn is in ieder geval 14 dagen. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook aanvaardbaar zijn. Als je op tijd contact met ons opneemt, zorgen wij voor een oplossing.
Veelgestelde vragen
Hoe hang ik mijn Wallpiece op?
Wij leveren een gratis ophangsysteem bij je bestelling, dus zodra de Wallpiece binnen is kan je hem bevestigen. Verwijder de folie, maak de achterkant van je print schoon en druk de sticker er 20 seconden op. Wacht 24 uur voordat je hem aan je muur hangt.
Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie?
Wij bieden verschillende internationale online betaalmogelijkheden, zoals Klarna, iDEAL, PayPal, MasterCard, Visa en Bancontact. Op deze manier kan je je vertrouwde betaalmethode gebruiken om de bestelling af te ronden.
Naar welke landen verzenden jullie?
Wij leveren aan alle Europese landen en aan het Verenigd Koninkrijk (VK) en de Verenigde Staten (VS). Meer landen worden binnenkort toegevoegd!
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij verzenden de Wallpieces altijd binnen 3 werkdagen. Wanneer je je bestelling daadwerkelijk kunt verwachten is afhankelijk van het land waar de bestelling naar verzonden wordt. Je ontvangt een track en trace code zodra de Wallpiece is verzonden.
Kan ik mijn Wallpiece terugsturen?
Ja, dat kan! Je hebt tot 14 dagen na ontvangst de tijd om de bestelling te annuleren. Na annulering heb je nog 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Je krijgt dan het volledige bedrag en de verzendkosten terug. Alleen de kosten van jouw huis naar ons adres zijn voor eigen rekening.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Nadat je de bestelling hebt geannuleerd en de Wallpiece aan ons heeft geretourneerd, zullen wij het orderbedrag terugstorten binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde bestelling op ons retouradres. Je krijgt het volledige bedrag en de door jou betaalde verzendkosten gecrediteerd.